anonymous

ADMINISTRATIONSANSVARLIG

Har du lyst til at arbejde som en del af en projektgruppe på et stort byggeprojekt i Fredericia i en 12 måneders kontraktansættelse og sikre kvalitet i den administrative drift? – Så har vi jobbet til dig her.

VIRKSOMHEDEN OG STILLINGEN
Virksomheden er specialiseret i opførelse af højteknologiske byggeprojekter, og kontoret er placeret i Fredericia. Her holder du styr på mangeartede opgaver og er ansvarlig for de administrative opgaver i projektgruppen. Du samler teamet og er udadvendt, systematisk og positiv. Du trives med at løse de opgaver, der er nødvendige, for at gruppen fungerer.

Du supporterer hele teamet, hvilket indebærer, at du assisterer i det daglige arbejde med alt fra kalenderstyring og planlægning samt rejsebooking og afregninger til håndtering af administrative opgaver og indkøb, ligesom du er ansvarlig for, at kontoret kører, og at der er rent og pænt.

Du er god til at arbejde selvstændigt, og din tilgang er positiv. Du er systematisk og god til at koordinere; og du er glad for at indgå i sparring om opgaverne. Du er glad for en afvekslende, til tider ret hektisk hverdag, hvor fleksibilitet og overblik er nøgleord, og du tilpasser dig nye situationer med et smil.

DEN IDEELLE KANDIDAT
Vi forventer, at du er en erfaren IT- bruger, især af Office-pakken, og du er stærk i dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt. Da du vil være en del af gruppens ansigt udadtil, er det også vigtigt, at du er ansvarsbevidst og serviceminded. Endvidere har du følgende kvaliteter:

  • Er administrativt stærk og har lyst til at udvikle dig.
  • Har solid erfaring med administration og forståelse for projekter.
  • Har en uddannelse inden for administration, eller måske har du tidligere arbejdet som sekretær eller korrespondent.
  • Er struktureret, tager ejerskab for opgaverne og viser initiativ.
  • Er udadvendt og kan lide at tale med mange forskellige.
  • Har overblik og bringer opgaverne i mål.

Du ansættes i en stilling på 37 timer pr. uge med ansættelsesstart den 1. maj 2019 eller snarest derefter. I første omgang er der tale om en kontraktansættelse på 12 mdr..

Vil du vide mere om stillingen, er velkommen til at kontakte Per Stabel på telefon 22 708 124 eller på mail: ps@corecompetence.dk