e-commerce-manager-med-staerkt-koebmandskab

E-COMMERCE MANAGER MED STÆRKT KØBMANDSKAB

Med baggrund i ECOOKINGs succes, er strategien for de kommende år nu lagt, og her bliver e-Commerce et nøgleområde i ECOOKINGs internationalisering. Derfor søger vi nu en: En e-Commerce Manager med internationalt udsyn.

STILLINGEN
Som e-Commerce Manager går du forrest og skaber løsninger på de eksisterende markeder og forretningsområder og du laver kreativ forretningsudvikling med baggrund i et stærkt blik for, hvor mulighederne ligger.  Dine primære opgaver bliver at:

  • styre design, udvikling og test og lancering af nye E-commerce hjemmesider.
  • analysere og monitorere aktiviteter og mål.
  • opbygge .com handelsplatform.
  • fastsætte mål og milepæle.
  • aktivitets- og budgetgennemgang, og sikre at E-commerce projekterne bliver inden for de fastsatte vilkår.
  • at forbedre og udvide brug og funktionalitet af eksisterende hjemmesider og applikationer.
  • være forbindelsesled mellem alle relevante teams og interessenter i og uden for huset.
  • arrangere løbende test af sideudvikling og forbedringer.
  • sikre levering til tiden og best practice i e-handelsprojekter.
  • sætte og forbedre sikkerhedsstandarder på portalen.

Du er i tæt samspil med hele huset og især tæt på marketing og salg. Da e-Commerce er et af hjørneflagene i den videre ekspansion bliver det dig, der tegner, udvikler og vedligeholder dette område som allerede har og får fuld fokus.

DEN IDEELLE KANDIDAT
Du har erfaring fra en lignende stilling eller fra et bureau. Du er energisk, tager ejerskab og brænder for at sætte dit ”footprint” på løsninger. Engagementet og energien betyder, at du får udviklet og bygget de absolut bedste løsninger. Du er fremme på teknologierne og ved hvad du kan, samt hvordan du får support, hvis du har brug for dette.

Du er en holdspiller, og du stortrives med at arbejde sammen med andre, kan lide at øve stærk kreativ indflydelse og prioriterer de nødvendige indsatser og kampagner. Du sætter en ære i at nå de fælles mål i kraft af en effektiv og struktureret arbejdsform. Du er god til at opbygge relationer til andre via din positive attitude og gode samarbejdsevner.

Du trives i en travl og forandringsfyldt hverdag, hvor du er vant til at sætte dagsordenen for dine forskellige opgaver og projekter. Generelt er du god til at holde dig ajour med, hvad der sker i markedet og formår at integrere det i din proaktivitet og kreativitet.

Vi forventer, at du har:

  • 3-5 års erfaring som e-Commerce ressource – f.eks. fra reklamebureau eller fra en lignende stilling fra en e-Commerce virksomhed.
  • Et højt energiniveau og får tingene fra hånden med et smil.
  • En struktureret og analytisk tilgang til opgaverne.
  • Stærk erfaring med markedsføring via digitale kanaler – egne og eksterne kanaler.
  • Perfekte kommunikative evner i både dansk og engelsk i skrift og tale til brug til at skrive kundevendt kommunikation i kampagner.
  • Evnen til at tage ejerskab og drive e-Commerce, som er det din egen forretning.

Du tænker igennem værdikæder både ift. BtB og BtC og har været ansvarlig for internationalisering af et eller flere brands.

Da Ecooking er en dynamisk, fremadstormende virksomhed og brand, trives du særdeles godt med kort vej fra idé til handling samtidigt med, at du navigerer de mere overordnede og langsigtede tiltag sikkert i havn.

Du tager ansvar og leder e-Commerce, og går forrest og får det bedste frem i dine omgivelser.

Du ser muligheder, udfordrer og spiller med som holdspiller i en værdibaseret organisation, hvor visionen er helt tydelig nemlig: ”Vores vision er at skabe økologiske og naturlige produkter med omtanke for dig og vores miljø – til priser, hvor de fleste kan være med”

ANSØGNING
Hvis du kan se dig som Ecookings nye e-Commerce Manager og kan stemple ind på værdierne: Ærlighed, åbenhed og ordentlighed, så upload dit cv og ansøgning via funktionen “SØG STILLING” nedenfor. Din ansøgning skal indeholde 3-5 forslag til, hvordan ECOOKING kan forbedre sin e-Commerce platform.

Eventuelle spørgsmål til stillingen besvares bedst i uge 32 og fremefter.

VIRKSOMHEDEN

Ecooking har siden lanceringen etableret sig som et af de absolut stærkeste brands, hvor ingredienser og virkning samt ikke mindst den entreprenante kultur har skabt stor efterspørgsel. Med afsæt i stifteren, Tina Søgaards mange årige og helt unikke forhold til produkterne i branchen, er der skabt et univers af muligheder i tæt samspil med kunder og partnere.

Ecooking kom på hylderne i 2015. Filosofien var dengang som i dag: At hudpleje skal være nem, effektiv og hurtig. At du kan få sund og smuk hud ved at bruge 1 minut om morgenen og 1 minut om aftenen på rens og fugt, og 10 minutter i løbet af ugen på peeling og masker. Og at det er den daglige, overskuelige rutine, der gør, at din hud er sund og smuk, også når du runder de 50 år.

Ved lanceringen af Ecooking bestod sortimentet af syv produkter. I dag rummer Ecooking over 80 produkter, og flere er på vej. Men udgangspunktet er det samme: At udvikle de produkter, der løser de udfordringer, folk har – kvinder som mænd, unge som gamle. Og etiketterne har samme formål, nemlig at forklare, hvad produktet er, hvad det kan, hvad det indeholder, og hvordan det skal bruges.

Se gerne mere om Ecooking på www.ecooking.dk.