resultatorienteret-marketingchef-med-internationalt-udsyn

RESULTATORIENTERET MARKETINGCHEF MED INTERNATIONALT UDSYN

Med baggrund i ECOOKINGs succes, er strategien for de kommende år nu lagt, og her er en af nøglespillerne den kommende marketingchef. Sammen med ejer og direktion fortsætter og sætter du yderligere fart på den spændende rejse og ekspansion internationalt. Derfor søger vi nu en: En resultatorienteret marketingchef med internationalt udsyn.

STILLINGEN
Som marketingchef får du i tæt samspil med ledelsen ansvaret for den ekspansion på en række fokusmarkeder. Dit team består af; tekstforfattere, grafisk og visual-ressourcer, SOME, analyse og CSR samt det at sikre udvikling og fastholdelse af de afgørende partnerskaber. Du bliver ligeledes leder for den kommende e-Commerce Manager.

Opgaven bliver med sikker hånd at være med til skabe målrettede aktiviteter, der støtter op om strategien, salget og forretningen som helhed. Branding og aktiviteter sammen med partnerskaber, influencere båret af universet ”Ecooking” som allerede står skarpt og stærkt, udvikles til nye markeder.

Du bliver en del af ledelsen og finder resultatskabende veje, der støtter salgsorganisationen og skaber nye og kreative løsninger.

Ecooking har de seneste år vundet indpas i hjerterne og gør i dag en kæmpe forskel for brugerne. Produktuniverset vokser, grundet nærhed til kunderne og en dyb forståelse for at bidrage med lige netop det de enkelte brugere efterspørger. Din opgave bliver at være 360 grader rundt om kunder, retail, BtB og hele værdikæde in-house og det er derfor et must, at du forstår at dykke ned i de enkelte områder og derigennem skabe værdi for brugerne og Ecooking.

DEN IDEELLE KANDIDAT
Du har erfaring fra både BtB og detail og har været ansvarlig for internationalisering af et eller flere brands. Uddannelsesmæssigt kan der være flere veje ind i stillingen og vi forventer en uddannelse i marketing/kommunikation, gerne på kandidatniveau. Vigtigst er dog, at du er helt fremme på de nyeste teknologier og kan kombinere disse med traditionel marketing og herigennem understøtte de nye veje Ecooking går.

Du brænder for at stå spidsen for struktureret og målbar udrulning samtidigt med, at du formår at skabe nye løsninger der, hvor mulighederne på vejen dukker op. Du baserer dine aktiviteter på fakta og ved hvad der skaber den rette retning, forretning og dermed værdi for kunderne. Vi forventer at du:

  • arbejder både strategisk og eksekverende.
  • har kommercielt mindset.
  • arbejder datadrevet med evner og lyst til at omsætte dette i handlingsplaner og indsigt for virksomheden.
  • har en kreativ evne til at udtænke differentierende, integrerede og ikke mindst sammenhængende marketingtiltag.
  • har erfaring med at arbejde med digital strategi, marketingstrategi og -konceptudvikling, content, grafisk design, web og social media.
  • kommer fra et FMCG-job – gerne fra livsstilsprodukter.
  • er vant til at arbejde tæt sammen med salg med kunden i fokus.
  • kommer fra en kunde-centrisk organisation, hvor kundens behov og oplevelse er i fokus.
  • har erfaring med at arbejde med flere kanaler (detail, online, distributører etc.).

Da Ecooking er en dynamisk og fremadstormende virksomhed, trives du særdeles godt med kort vej fra idé til handling samtidigt med, at du navigerer de mere overordnede og langsigtede tiltag sikkert i havn.

Du er en leder, der går forrest med et holistisk tankesæt og som ”teamplayer” får du det bedste frem i din gruppe og i dine omgivelser. Du motiveres af en afvekslende hverdag, hvor dynamik og fremdrift er i højsædet.

Du ser muligheder, udfordrer og spiller med i en værdibaseret organisation, hvor visionen er helt tydelig nemlig: ”Vores vision er at skabe økologiske og naturlige produkter med omtanke for dig og vores miljø – til priser, hvor de fleste kan være med”.

ANSØGNING
Hvis du kan se dig som Ecookings nye marketingchef og kan stemple positivt ind på værdierne: Ærlighed, åbenhed og ordentlighed, så upload dit cv og ansøgning via funktionen “SØG STILLING” nedenfor.

Eventuelle spørgsmål besvares bedst i uge 32 og frem.

VIRKSOMHEDEN
Ecooking har siden lanceringen etableret sig som et af de absolut stærkeste brands, hvor ingredienser og virkning samt ikke mindst den entreprenante kultur har skabt stor efterspørgsel. Med afsæt i stifteren, Tina Søgaards mange årige og helt unikke forhold til produkterne i branchen, er der skabt et univers af muligheder i tæt samspil med kunder og partnere.

Ecooking kom på hylderne i 2015. Filosofien var dengang som i dag: At hudpleje skal være nem, effektiv og hurtig. At du kan få sund og smuk hud ved at bruge 1 minut om morgenen og 1 minut om aftenen på rens og fugt, og 10 minutter i løbet af ugen på peeling og masker. Og at det er den daglige, overskuelige rutine, der gør, at din hud er sund og smuk, også når du runder de 50 år.

Ved lanceringen af Ecooking bestod sortimentet af syv produkter. I dag rummer Ecooking over 80 produkter, og flere er på vej. Men udgangspunktet er det samme: At udvikle de produkter, der løser de udfordringer, folk har – kvinder som mænd, unge som gamle. Og etiketterne har samme formål, nemlig at forklare, hvad produktet er, hvad det kan, hvad det indeholder, og hvordan det skal bruges.

Se gerne mere om Ecooking på www.ecooking.dk.