Frederik Agergaard

Partner & medejer

I Frederik møder du en dedikeret og erfaren rådgiver med passion for at finde de rigtige kernekompetencer til din virksomhed. Efter mange år i branchen er han blevet skarp på, hvordan han gennem search og kompetenceudvikling bringer værdi til din virksomhed.

Han vil som din sparringspartner hjælpe med at definere, hvad der skal til for at opfylde virksomhedens strategiske mål. Og ved at tilføje de rette kompetencer og tage afsæt i styrker og motivation, vil din virksomhed opnå resultater.

“Working hard for something we don’t care about is called stress; working hard for something we love is called passion” – citat af Simon Sinek.

Besøg Frederik på LinkedIn

UDDANNELSE

Frederik er uddannet fra IBC i Kolding og har en HD i strategi, organisation og ledelse fra Syddansk Universitet. Uddannelsen giver i kombination med erfaring fra lederskab et unikt indblik i strategi og ledelse, hvilket Frederiks kunder mærker tydeligt i samarbejdet. Han skrev speciale i kundeloyalitet og værdiskabende ledelse.

Siden 2014 har han arbejdet målrettet med certificering i analyseværktøjer inden for rekruttering, herunder testværktøj fra Master Management (MPA, ACE, EASY og OPTO). Derudover er han certificeret Prince2 i projektledelse.

NETVÆRK OG TILLIDSHVERV

Frederik Agergaard sidder med i flere erhvervsnetværk.

SPROGFÆRDIGHEDER

Behersker engelsk og tysk på forhandlingsniveau.

ERHVERVSERFARING

Frederik har 13 års erfaring fra autobranchen, hvor han har haft forskellige kommercielle roller i forhandlerleddet. Der har både stået salgskonsulent, Brand Manager og Branch Manager for BMW, Hyundai og VW på visitkortet. Derudover har han stået med ansvaret for udviklingen af det danske forhandlernet ved Honda Motors Europe. Her løftede han de kommercielle målsætninger, udarbejdede minimumsfranchise-standarder, udvidede forhandlernettet samt underviste og motiverede salgsteam.

Siden 2017 har han sat alt fokus på rekruttering, search og HR-ydelser, først for medarbejderne ApS og siden 2020 som Sales og Commercial Manager Randstad Danmark. Frederik har en bred erfaring i HR-løsninger og agerer ubesværet i den kompleksitet og balance der ligger i rollen som ekstern konsulent.